Florence + The Machine: Η προπώληση, τα παράπονα και η έλευση θαυμαστών από το εξωτερικό

Διαβάστηκε
Η Florence είναι αυτή που επέλεξε το Ηρώδειο και από όσο διαβάζουμε ήταν και από τις βασικές της προϋποθέσεις για να έρθει στην Ελλάδα. 



Γράφει η Άννα Παπαδάκη

Η δεύτερη μέρα προπώλησης εισιτηρίων για τη συναυλία των Florence + The Machine στο Ηρώδειο κύλησε σχεδόν όπως η πρώτη, με τα εισιτήρια να έχουν εξαντληθεί μέσα στην πρώτη ώρα και πολλούς να έχουν παράπονα τόσο από το site που είναι υπεύθυνο για την προπώληση όσο και από τη διοργανώτρια εταιρία.

Υπενθυμίζουμε στο σημείο αυτό πως αρχικά ήταν προγραμματισμένη μία εμφάνιση των Florence + The Machine στο Ηρώδειο, στις 19 Σεπτεμβρίου. Ωστόσο, μετά την έντονη ζήτηση και το sold out μέσα στην πρώτη ώρα την προηγούμενη Παρασκευή, ανακοινώθηκε και δεύτερη εμφάνισή τους στον ίδιο χώρο στις 22 Σεπτεμβρίου και μέρα προπώλησης ορίστηκε η σημερινή. 

Πολλοί θαυμαστές, έχοντας αποτύχει να προμηθευτούν κάποιο εισιτήριο για την πρώτη εμφάνιση και γνωρίζοντας πια πως το site είχε αρκετά προβλήματα ως προς την αναμονή και την ομαλή εξυπηρέτηση των επισκεπτών, είχαν οπλιστεί με υπομονή. Από νωρίς το πρωί περίμεναν να ανοίξει η προπώληση έχοντας σίγουρο αυτή τη φορά ότι θα τα καταφέρουν. Όμως και σήμερα - ανεξαρτήτως της μεγάλης αναμονής - υπάρχουν πολλά παράπονα για τη δυσλειτουργία του site. Τα σχόλια δυσαρέσκειας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πάρα πολλά. Το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού κοινού που ανέμενε τη Florence δυστυχώς έμεινε εκτός.   



Γράφει ο Ξενοφών Καράμπαλης

Το πρόβλημα με την προπώληση στη συναυλία της Florence and The Machine ήταν ξεκάθαρα θέμα προσφοράς και ζήτησης. Όταν 40 χιλιάδες κόσμος προσπαθούν να αγοράσουν εισιτήριο σε ένα αρχαίο ωδείο με χωρητικότητα 5 χιλιάδων είναι προφανές πως θα μείνει απ' έξω πάνω από το 80%. Αυτό που χειροτέρεψε την κατάσταση είναι οι μεταπωλητές - ή κατά την ευρεία έννοια μαυραγορίτες - που είχαν στηθεί οργανωμένοι να πάρουν και αυτοί εισιτήρια, τα οποία κατέληξαν σε site όπως το viagogo

Φυσικά θα μπορούσαμε εύκολα να κατηγορήσουμε το viva.gr και τη διοργάνωτρια εταιρεία της συναυλίας για τον αλγόριθμο που σε τοποθετούσε στην ψηφιακή ουρά, που δούλευε σαν να παίζεις λόττο. Πιθανώς ένα μέρος του θεάτρου να είχε κρατηθεί και από την παραγωγή. Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν πως δεν σκέφτηκαν να εκδώσουν τα εισιτήρια ονομαστικά (είσοδος με απαραίτητη την επίδειξη ταυτότητας του κατόχου), όπως δηλαδή είχε γίνει στην συναυλία των Foo Fighters πριν από δύο χρόνια. 

Η συναυλία των Foo Fighters στο Ηρώδειο ήταν μία συναυλία επίσης μεγάλης ζήτησης που εκτός από τα ονομαστικά εισιτήρια, η προπώληση είχε ανακοινωθεί μερικές ώρες πριν την έναρξη της. Αυτή η διαδικασία έπρεπε να ακολουθηθεί και για την συναυλία της Florence. Σκεφτείτε το: τα ονομαστικά εισιτήρια θα είχαν απομακρύνει αρκετούς μαυραγορίτες, ενώ αν η προπώληση είχε ανακοινωθεί την ίδια μέρα, θα έπαιρναν εισιτήρια αυτοί που πραγματικά το ψάχνουν και το περιμένουν.

Έτσι καταλήξαμε σε πολλούς δυσαρεστημένους οπαδούς της Florence, είτε φανατικούς είτε απλά εκνευρισμένους γενικά με τα πάντα, που κατηγορούν προς όλες τις κατευθύνσεις. Το λάθος λοιπόν δεν ήταν το Ηρώδειο ως επιλογή χώρου, αλλά το ότι η διοργάνωση δεν διαχειρίστηκε σωστά το μέγεθος της ζήτησης. Παρόλα αυτά, σίγουρα θα βοηθούσε αν ανακοινωνόταν άλλη μία συναυλία της καλλιτέχνιδος σε έναν μεγαλύτερο χώρο - όπως η πλατεία νερού - για να μείνουν ευχαριστημένοι όλοι. Όμως φίλες και φίλοι, η Florence είναι αυτή που επέλεξε το Ηρώδειο και από όσο διαβάζουμε ήταν και από τις βασικές της προϋποθέσεις για να έρθει στην Ελλάδα

Καθώς το Ηρώδειο γίνεται όλο και πιο δημοφιλές για συναυλίες ξένων rock/pop καλλιτεχνών, ελπίζουμε την επόμενη φορά που θα ανακοινωθεί συναυλία αντίστοιχης εμπορικής βαρύτητας να πέσει περισσότερη σκέψη στο στήσιμο της προπώλησης. Έτσι θα έχουν τη δυνατότητα περισσότεροι θαυμαστές της εκάστοτε μπάντας να προσκομιστούν εισιτήριο χωρίς αυτόν τον ακραίο πόλεμο στα social media.

Γράφει η Άννα Παπαδάκη

Παρακολουθώντας την επίσημη ομάδα τoυ fan club του συγκροτήματος στο Facebook, πάρα πολλοί θαυμαστές από το εξωτερικό κατάφεραν να προμηθευτούν εισιτήριο. Η δυσλειτουργία του συστήματος προπώλησης τους ανησύχησε, ενώ μετά το πέρας της διαδικασίας είναι πολλοί εκείνοι που ζητούν εισιτήριο μέσα στην ομάδα. Αναμένουν με αγωνία τις δύο εμφανίσεις της Florence θεωρώντας μία μαγική στιγμή την ύπαρξη της συγκεκριμένης καλλιτέχνιδος σε έναν τόσο σημαντικό χώρο. Αρκετοί μάλιστα ζητούν από μέλη που θα παρευρεθούν να κάνουν κάποιου είδους αναμετάδοση, ώστε να μπορέσουν να παρακολουθήσουν κι εκείνοι που δεν τα κατάφεραν.

Όντως, πρόκειται για μία εξαιρετική συγκυρία, καθώς η ενέργεια της Florence και εκείνη του Ηρωδείου θα αποτελέσουν έναν μαγικό συνδυασμό. Ωστόσο, τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι πολλά. Το πιο σύνηθες ερώτημα που συναντά κανείς στα σχόλια των θαυμαστών είναι γιατί δεν επέλεξαν ένα διαφορετικό μέρος με μεγαλύτερη χωρητικότητα για τη δεύτερη εμφάνιση; Στο σύνολό τους θα παρακολουθήσουν την Florence 10.000 άνθρωποι εκ των οποίων τουλάχιστον το ένα τρίτο θα είναι από το εξωτερικό.

Florence + The Machine. Μου φαίνεται αδύνατον να μην έχει γίνει αντιληπτή η τόσο μεγάλη ζήτηση. Δεδομένου ότι έχει συμβεί κάτι τέτοιο και στο παρελθόν με άλλα συγκροτήματα, δημιουργείται εν τέλει ο προβληματισμός κατά πόσο λαμβάνεται υπόψη το ελληνικό κοινό σε τέτοιες περιπτώσεις.

Ελπίζουμε πως όλα αυτά θα ληφθούν υπόψη σε επόμενες διοργανώσεις και ευχόμαστε στους τυχερούς που κατάφεραν να προμηθευτούν εισιτήριο καλή θέαση!

Από
Αξιολόγηση
Βαθμός
Βαθμολογήστε το άρθρο/10 ()
Πόσα αστεράκια να πάρει (1-5); Click εδώ!
Για να αξιολογήσετε επιλέξτε το επιθυμητό αστέρι

Κωδικός επιβεβαίωσης, γράψτε τους χαρακτήρες που βλέπετε στην εικόνα

Σχετικά Άρθρα για σένα
Mix Grill Agenda
// NEWSLETTER

×

×
×
×
e-mail
Όνομα χρήστη
Όνομα
Επώνυμο
Ψευδώνυμο
Λίγα λόγια
×
Τρέχον συνθηματικό
Νέο συνθηματικό
Επαλήθευση νέου συνθηματικού
×
e-mail
Όνομα χρήστη
Συνθηματικό
Επαλήθευση συνθηματικού
Όνομα
Επώνυμο
Ψευδώνυμο
Λίγα λόγια